K-ryhmän maatalous- ja konekaupan yksikkö keskittyy vahvoihin johtaviin brändeihin

Julkaistu 08.03.2016 klo 14.29 | Päivitetty 08.03.2016 klo 14.43

K-ryhmän vahva ydin on "asiakas ja laatu kaikessa mitä teemme". Tämän mukaisesti maatalous- ja konekaupan yksikössä toteutetaan vahvoihin päämiehiin tukeutuvaa brändiportfoliota. Yhtenä askelena tässä on ollut keskittyminen neljän toimintamaan alueella saksalaisen maatalouskonevalmistajan CLAASin koko tuoterepertuaariin.

Syksyllä 2015 aloitettiin Baltiassa eksklusiivinen CLAAS -traktoreiden ja sadonkorjuukoneiden myynti ja jälkimarkkinointi. Samalla KoneAgria-näyttelyssä 2015 lanseerattiin Suomeen CLAAS -traktorit.

Vuonna 1992 alkanut yhteistyö CLAASin kanssa jatkuu Suomessa entistä vahvempana kesäkuusta 2016 lähtien eksklusiivisesti traktoreissa, puimureissa ja ajosilppureissa. K-ryhmän maatalous- ja konekauppa jatkaa myynti- ja jälkimarkkinointiverkoston kehittämistä vastaamaan tulevaisuuden maatilojen tarpeita.

Raskaissa koneissa (traktorit, puimurit ja ajosilppurit) K-ryhmä toimii omalla suoramyyntiverkostollaan. Työkoneissa asiakkaita palvelevat kauppiasverkoston osaavat K-maatalouden ammattilaiset.